1. vježbe

Primjer 1

Zadatak

Napišite program koji će, koristeći naredbu Input, učitati broj x i vratiti x^3+x^2+1. Program ćemo nazvati pol.

Rješenje

In[1]:=

01vj-rijesene_1.gif

Izvođenje programa

In[2]:=

01vj-rijesene_2.gif

Out[2]=

01vj-rijesene_3.gif

Primjer 2

Zadatak

Napišite program koji će imati tri argumenta  a, b, c koji znače koeficijente kvadratne jednadžbe 01vj-rijesene_4.gif. Program treba "vratiti" listu rješenja.
Sjetite se da naredba Solve vraća listu pravila za supstituciju Npr.
        Solve[x^2-3 x + 2==0, x]
vraća kao rezultat
      {{x→1},{x→2}}
Program treba vratiti listu {1, 2}.

Rješenje

In[3]:=

01vj-rijesene_5.gif

Testiranje

In[4]:=

01vj-rijesene_6.gif

Out[4]=

01vj-rijesene_7.gif

In[5]:=

01vj-rijesene_8.gif

Out[5]=

01vj-rijesene_9.gif

Primjer za vježbu

Zadatak

Napišite program koji će Vas, naredbom InputString pitati za Vaše ime i vratiti broj znakova u imenu. Za računanje broja znakova u tekstu koristite funkciju StringLength.

Rješenje

In[6]:=

01vj-rijesene_10.gif

In[7]:=

01vj-rijesene_11.gif

Out[7]=

01vj-rijesene_12.gif

Spikey Created with Wolfram Mathematica 7.0